Veel gestelde vragen

14. Hoe ziet de aanmeldprocedure eruit?

Je kan je bij ons aanmelden via telefoon of e-mail. De receptie is dagelijks bereikbaar via 053 478 7313 en receptie@doppazorg.nl.  Voordat een eerste afspraak in de agenda kan worden gepland vragen wij eerst naar je naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, e-mail adres en BSN. In geval van telefonisch contact kan dat in één handeling worden gedaan. Er volgt daarna een afspraakbevestiging via de e-mail en daarin zitten een aantal bijlages; onze informatiebrochure en een behandelovereenkomst. Wij vragen altijd om de behandelovereenkomst zo spoedig mogelijk in te vullen en te retourneren, zodat er een dossier kan worden aangemaakt voordat de eerste afspraak plaats vindt. Na de intake zal in overleg worden besloten om verder te gaan met een behandeltraject.

In geval van kind en jeugd zal er een beschikking moeten worden aangevraagd bij de gemeente. Hier kan enige tijd (tot maximaal 8 weken) overheen gaan, voordat we van start kunnen gaan met een behandeltraject. Kijk voor meer informatie op www.samen14.nl of neem contact op met de gemeente.