Contact en bereikbaarheid

Bereikbaarheid secretariaat:

Maandag tot en met vrijdag:
09.00 – 13.00 | telefonische bereikbaarheid via 053 478 73 13 | bij geen gehoor verzoeken wij de voice mail in te spreken; wij bellen dezelfde dag of de volgende dag terug.
09.00 – 18.00 | dagelijks beantwoorden wij e-mails via secretariaat@doppazorg.nl, 'Bel mij terug' verzoeken, contactformulieren en aanmeldformulieren

Extra informatie:

Tijdens schoolvakanties, rondom feestdagen en in geval van ziekte zal het secretariaat minder beschikbaar zijn.                             Dringende zaken krijgen van ons prioriteit, waarbij we ernaar streven om binnen 1 of 2 werkdagen te reageren.

 

Duur aanmelding, intake en behandeling:

MOMENTEEL HEBBEN WIJ EEN WACHTTIJD VAN 4 TOT 6 WEKEN

ONS EXCUUS VOOR HET ONGEMAK, WIJ WERKEN ER HARD AAN OM ONS TEAM UIT TE BREIDEN MET GEKWALIFICEERD PERSONEEL ZODAT WIJ CLIENTEN WEER SNELLER KUNNEN HELPEN VOLGENS ONDERSTAANDE RICHTLIJNEN

De eerste afspraak kan binnen 5 tot 10 werkdagen worden gepland, afhankelijk van de agenda’s van de behandelaren en die van de cliënt, de wensen van de cliënt met betrekking tot locatie, eventuele voorkeur voor een behandelaar en de tijd die het kost om de verwijsbrief, de behandelovereenkomst en een eventuele instemmingsverklaring (voor cliënten tot 17 jaar) bij het secretariaat in te leveren, waarna het dossier kan worden aangemaakt.
Het vervolgtraject c.q. de behandeling kan direct na de intake worden gestart en wordt in overleg met de cliënt gepland. De intakeprocedure verloopt voor de GBGGZ en de SGGZ gelijk en staat los van waar de cliënt verzekerd is.

Zie onderstaande link voor algemene richtlijnen over wachttijden in de zorg:

https://www.nza.nl/1048076/1048181/Factsheet_wachttijden_in_de_ziekenhuiszorg_en_ggz.pdf

 

Heb je een vraag of wil je een afspraak? Contact opnemen met ons is heel makkelijk: