Wat kunt u doen als u niet helemaal tevreden bent?

Veelgestelde vragen

De medewerkers van DOPPA zorg doen er alles aan om de zorgverlening goed te laten verlopen. Wij vinden het belangrijk om zorg van goede kwaliteit te leveren. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ga in dat geval hierover in gesprek met uw behandelaar. Deze zal samen met u naar een oplossing zoeken.

Mocht het contact met uw behandelaar niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u contact opnemen met één van onze managers extramurale zorg. Zij zijn bereikbaar via ons algemene telefoonnummer 085 007 9000 of het e-mailadres mt@doppazorg.nl

U kunt ook een formele klacht indienen bij DOPPA zorg middels onderstaand klachtenformulier. Stuur het ingevulde formulier naar mt@doppazorg.nl en wij zullen hier uiteraard zo spoedig mogelijk op reageren.

FOR-501-Klachtenformulier

DOPPA zorg staat ingeschreven bij Klachtenportaal Zorg, waar een onafhankelijke klachtenfunctionaris u ook te woord kan staan. U kunt zich rechtstreeks melden met uw klacht via onderstaande link.

https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen-klachtenportaal-zorg/

Neem contact op
voor advies of een afspraak

Bel mij terug

×