DOPPA zorg is een organisatie voor ambulante GGZ met kleinschalige kernteams per locatie. Dat betekent dat onze dienstverlening op consultbasis wordt verleend en alle gesprekken op afspraak worden ingepland. Wij bieden geen dagbehandeling, klinische opname of 24-uurs-zorg. Buiten kantoortijden dienen cliënten in nood zelf contact op te kunnen nemen met 112 of de huisartsenpost.
Een verwijzing van de huisarts of specialist betekent niet automatisch een toelating bij DOPPA zorg. Wij bekijken namelijk zorgvuldig per aanmelding of de betreffende zorgvraag past bij onze expertise.
De eerste stap is om contact met ons op te nemen. Dat kan via telefoon, e-mail, het contactformulier of het aanmeldformulier op onze website. Mocht er rechtstreeks een verwijzing door huisarts, jeugdarts of andere medisch specialist dan wel door een wijkcoach van de gemeente bij ons terecht zijn gekomen, dan nemen wij het initiatief om contact op te nemen. Samen met de verwijzing dient het aanmeldformulier bij ons te worden ingeleverd. Dat kan per post of per mail.
Postadres: Lasondersingel 133, 7514 BP, Enschede
Mailadres: receptie@doppazorg.nl
Nadat het ingevulde aanmeldformulier en de verwijzing door ons zijn ontvangen, zal er gekeken worden of de zorgvraag van de jeugdige past binnen onze inclusiecriteria. Indien dat het geval is plannen wij een telefonisch screeningsgesprek in om te kijken welke vorm van zorg het beste aansluit.
Vervolgens vragen wij een beschikking aan bij de gemeente. Zodra de gemeente de beschikking heeft afgegeven, zullen wij contact opnemen voor het inplannen van een intakegesprek en kan het zorgtraject van start.
Verwijzing crisisdienst
Verwijzingen naar één van de 28 crisisdiensten in Nederland verlopen via de huisarts of diens vervanger. Kijk voor meer uitleg op https://www.regelhulp.nl/onderwerpen/psychische-klachten/psychische-crisis
Helaas hebben wij een intakestop voor volwassenen. Vanwege landelijke wijzigingen in de wet- en regelgeving is het momenteel onduidelijk hoeveel ruimte er zal zijn voor het aannemen van nieuwe cliënten. Wij verwachten in het najaar (2023) duidelijkheid hierover te krijgen.
De eerste stap is om contact met ons op te nemen. Dat kan via telefoon, e-mail, het contactformulier of het aanmeldformulier op onze website. Mocht er rechtstreeks een verwijzing door huisarts, bedrijfsarts of andere medisch specialist bij ons terecht zijn gekomen, dan nemen wij het initiatief om contact op te nemen. Samen met de verwijzing dient het aanmeldformulier bij ons te worden ingeleverd. Dat kan per post of per mail.
Postadres: Lasondersingel 133, ,7514 BP, Enschede
Mailadres: receptie@doppazorg.nl
Nadat het ingevulde aanmeldformulier en de verwijzing door ons zijn ontvangen, zal er gekeken worden of uw zorgvraag past binnen onze inclusiecriteria. Indien dat het geval is plannen wij een telefonisch screeningsgesprek in om te kijken welke vorm van zorg het beste aansluit.
Op basis van deze informatie zullen wij contact opnemen voor het inplannen van een intakegesprek en kan het zorgtraject van start.
Verwijzing crisisdienst
Verwijzingen naar één van de 28 crisisdiensten in Nederland verlopen via de huisarts of diens vervanger. Kijk voor meer uitleg op https://www.regelhulp.nl/onderwerpen/psychische-klachten/psychische-crisis